Dynotyöt

teemu

-Tehonmittaus 69e. (yli 165cm akseliväliltään oleviin pyöriin 89e, hyvin hyvin harvat pyörät ovat näin pitkiä.)

-Moottoripyörän tehonrajoitukset / -kuristukset kaasukahvasta rajoitettuna 150e.
-Sähkökaasuiset (ei vaijerieilla) 200e.
(sisältää kaikki toditukset katsastuskonttorille)
(tehonrajoitus a2 ajokortille, alle35kw ja a1 ajokortille, alle 11kw)
-Pelkkä tehotodistus 89e.
Kuristyössä menee vaijerillisissa n1h ja sähkökaasuisissa n1,5h.
Erkoisetkin pyörät saa lähes aina kuristettua konstilla jos toisella, aikaa vaan saattaa mennä enemmän, tällöin ylimenevä aika tehdään tuntitöinä ja lisätään kuristustyön päälle.

Dynotyöt 109e/h
-kaasutin pyörät
-Power Commander-säätö, (usein n1-3h (109e-327e) riittää)
-Yoshbox, Suzuki-pikasäätö, 109e

Pyörän oman moottoriohjauksen säätö ohjelmoimalla. Nykimiset pois edullisesti. Ei enää kalliita lisäboxeja.
Hinnat ohjelmoituna ja säädettynä:

-Kawasaki 490€:   EX250R (Ninja 250) 2013-2014, ER-6 2006-2015, GTR 1400 2008-2015 ZX6R 2005-2014ZX6RR 2005-2006 ZX10R 2004-2015, ZX14R (ZZR1400) 2006-2015, Z1000 2010-2015, Z800 2012-2015,
-KTM 470€: lähes kaikki mallit (ei sähkökaasulliset).

-Suzuki: GSR600 2006-2010 450€GSR 750 2011-2015 450€GSX 1400 2004-2007 450€ GSX-R 600/750 2004-2014 500€GSX-R 1000 2003-2014 450-500€Hayabusa 2002-2012 450€Intruder 1800 (M109R) 450€SV650 2007-2010 450€SV1000 2005-2008 450€GSF Bandit 650-1250 450€B-King 2007-2012 450€SFV-650 (Gladius) 2009-2015 450€
-Triumph 470€: lähes kaikki mallit (ei sähkökaasulliset). Erityisesti Rocket3:sta saa paljon räväkämmän ohjelmoinnilla, se kun on rajoitettu ohjelmallisesti..!

Soita ja kysy.

HUOM..!! Tehonmittaus/tehopenkkityöt tehdään aina asiakkaan omalla vastuulla! Emme vastaa mahdollisista moottorivaurioista yms.!